سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
.:؛ حقوق و حقوقدانان ؛:.
درباره وبلاگ


سلام. وبلاگ محسن قاری فارغ التحصیل کارشناسی حقوق از دانشگاه آزاد اسلامی واحد فراهان در جهت ارتقای توان مطالعاتی خود و ارایه مطالب مرتبط اقدام به درج این وبلاگ کرده ام. کلیه نظرات دوستان محترم میباشد و منتظر ارایه نظرات و پیشنهادات و مشاوره و تبادل لینک باشما هستیم.
صفحات وبلاگ
23090294263918019306.jpg

رفیق بازی شوهر و کتک‌ زدن‌های فرزند معلول، زن را خواهان طلاق کرد

در اواسط اولین ماه سال 91 در راهروهای دادگاه خانواده، بویی از بهار به مشام نمی‌رسید. زوج‌های جوانی دور از یکدیگر در انتظار صدور حکم جدایی‌شان بودند، در این میان زن جوانی نیز به دلیل کتک‌ زدن فرزند از سوی شوهرش درخواست طلاق خود را به قاضی دادگاه ارایه کرده بود....

 

به گزارش خبرنگار حقوقی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، زنی با حضور در دادگاه خانواده درخواست طلاق خود را به قاضی دادگاه ارائه کرد و خطاب به قاضی گفت: سال 78 با همسرم ازدواج کردم در آن روزها فکر می‌کردم که خوشبختی واقعی را می‌توانم در کنار همسرم احساس کنم، البته اگر نخواهم بی‌انصافی کنم گرچه همیشه احساس خوشبختی نداشتم اما زن بدبختی هم نبودم.

 

وی ادامه داد: از همان ابتدا شوهرم به دوستانش بیشتر از خانواده اهمیت می‌داد، اما من سعی می‌کردم ارتباطات او را خیلی جدی نگیرم، اما بعد از گذشت مدت کوتاهی متوجه شدم مرکز توجه ذهن همسرم دوستانش هستند و این موضوع برای من تبدیل به مشکل عظیمی شد.

زن جوان که 33 سال داشت، با بیان اینکه اگر بخواهم شوهرم را در یک جمله توصیف کنم او «مردی مهربان اما فوق‌العاده رفیق‌باز است»، خاطر نشان کرد: اگر تا الان توانسته‌ام با شوهرم به زندگی ادامه دهم به دلیل مهربانی بیش از اندازه او بوده است زیرا هر بار که صحبت از جدایی می‌شد او به شدت گریه می‌کرد و از من می‌خواست تا به او یک‌بار دیگر فرصتی برای جبران بدهم.

 

وی با اشاره به رفتارهای همسرش بیان کرد: بعد از هر بار قول دادن تا مدتی خبری از دوستانش در زندگی‌مان نبود، اما متاسفانه خیلی سریع سر و کله دوستانش پیدا می‌شد، حتی اگر دوستانش در زندگی‌مان دخالتی نمی‌کردند مشکلی با آنها نداشتم اما آنها دقیقا به همسرم می‌گفتند که با من چه رفتارهایی داشته باشد و او به شدت تحت تاثیر صحبت‌های دوستانش بود.

زن جوان در حالی که به آرامی گریه می‌کرد، گفت: فرزند اول‌مان از لحاظ جسمی دچار مشکل و به نوعی معلول است و در واقع زندگی نباتی دارد. همسرم به دلیل اینکه تحت تاثیر حرف‌های دوستانش است بارها سعی داشت نگهداری فرزندمان را به بهزیستی محول کند اما من این اجازه را به او ندادم ولی متاسفانه در چند ماه اخیر به دلیل مصرف بیش از حد مشروبات الکلی فرزندمان را به شدت کتک می‌زند.

 

وی در پایان بیان کرد: در تمام این سال‌ها با تمام مشکلات شوهرم کنار آمدم، اما نمی‌توانم با کتک‌های بی‌وقفه‌ی او که بر بدن فرزندم نواخته می‌شود کنار بیایم به همین دلیل در ازای حکم طلاق و سرپرستی حضانت فرزندانم از مهریه 500 سکه‌ای خود خواهم گذشت.

 

به گزارش ایسنا، قاضی دادگاه بعد از شنیدن اظهارات زن به دلیل عدم حضور مرد در دادگاه حکمی مبنی بر طلاق صادر نکرد.

انتهای پیام




موضوع مطلب : عقد نکاح - مهریه - طلاق - حقوق خانواده - حقوق زنان

لوگو
سلام. وبلاگ محسن قاری فارغ التحصیل کارشناسی حقوق از دانشگاه آزاد اسلامی واحد فراهان در جهت ارتقای توان مطالعاتی خود و ارایه مطالب مرتبط اقدام به درج این وبلاگ کرده ام. کلیه نظرات دوستان محترم میباشد و منتظر ارایه نظرات و پیشنهادات و مشاوره و تبادل لینک باشما هستیم.
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 110
  • بازدید دیروز: 120
  • کل بازدیدها: 1088338
پیوندها