سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
.:؛ حقوق و حقوقدانان ؛:.
درباره وبلاگ


سلام. وبلاگ محسن قاری فارغ التحصیل کارشناسی حقوق از دانشگاه آزاد اسلامی واحد فراهان در جهت ارتقای توان مطالعاتی خود و ارایه مطالب مرتبط اقدام به درج این وبلاگ کرده ام. کلیه نظرات دوستان محترم میباشد و منتظر ارایه نظرات و پیشنهادات و مشاوره و تبادل لینک باشما هستیم.
صفحات وبلاگ
23090294263918019306.jpg
چهارشنبه 91 فروردین 16 :: 1:58 عصر ::  نویسنده : محسن قاری

پرونده «کفتار شهر» خارج از نوبت رسیدگی می‌شود

با تمهیدات دستگاه قضایی و دستورات ویژه ای که از سوی دادستان عمومی و انقلاب مشهد صادر شده است پرونده «کفتارشهر» خارج از نوبت رسیدگی می شود...

 

به گزارش خراسان، قاضی ویژه رسیدگی کننده به پرونده «کفتارشهر» گفت: با توجه به اهمیت موضوع و همچنین تاکید دادستان و رئیس مجتمع قضایی شهید قدوسی مشهد رسیدگی به اتهامات مرد 60 ساله ای که تاکنون به آزار و اذیت 60 دختر خردسال اعتراف کرده است به طور ویژه و خارج از نوبت ادامه دارد.

قاضی اسماعیل شاکر افزود: گروه ویژه ای از کارآگاهان پلیس غرب آگاهی، مامور انجام تحقیق از متهم شده اند و تلاش های شبانه روزی برای تکمیل این پرونده در حالی ادامه دارد که متهم این پرونده مکان هایی را که دختران خردسال بین 6 تا 10 ساله را مورد آزار قرار داده به پلیس نشان داده است.بازپرس ویژه رسیدگی کننده به پرونده های کودک آزاری تصریح کرد: برای رسیدگی سریع به پرونده تمهیداتی اندیشیده شده تا شاکیان بتوانند به راحتی و در کمترین زمان ممکن شکایت خود را به دادسرا اعلام کنند.

وی در تشریح این تمهیدات گفت: یک پزشک در مرکز پزشکی قانونی مشهد دختران خردسالی که طعمه این متهم شده اند را خارج از نوبت و در اولین فرصت مورد معاینات پزشکی قرار می دهد تا وقت شاکیان تلف نشود از سوی دیگر نیز هنگام مراجعه شاکیان و خانواده های آنان به دادسرا، بلافاصله اظهارات و شکایت آنان ثبت می شود.

قاضی شاکر از خانواده هایی که به هر دلیلی تاکنون اعلام شکایت نکرده اند خواست برای رسیدگی سریع تر به پرونده، این گونه خانواده ها در اسرع وقت به مجتمع قضایی شهید قدوسی مراجعه کنند و مطمئن باشند که هویت و اظهارات آنان محرمانه باقی می ماند.

شایان ذکر است: اواخر سال گذشته مرد 60 ساله ای که 2 انگشت دست راست وی از بند اول قطع شده است دختران خردسال را در راه مدرسه فریب می داد و با استفاده از یک دستگاه پیکان سفید رنگ، آنان را به مناطق خلوت و در برخی مواقع به حاشیه شهر مشهد می برد و مورد آزار و اذیت قرار می داد. متهم این پرونده که به «کفتارشهر» معروف شد با دستورات ویژه رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی و توسط گروهی از کارآگاهان زبده پایگاه آگاهی غرب مشهد به سرپرستی سرهنگ غفاری فر به دام افتاد.

 

 




موضوع مطلب : دادگاه صالح - حکم قاضی - قصاص - اعدام - عفو

لوگو
سلام. وبلاگ محسن قاری فارغ التحصیل کارشناسی حقوق از دانشگاه آزاد اسلامی واحد فراهان در جهت ارتقای توان مطالعاتی خود و ارایه مطالب مرتبط اقدام به درج این وبلاگ کرده ام. کلیه نظرات دوستان محترم میباشد و منتظر ارایه نظرات و پیشنهادات و مشاوره و تبادل لینک باشما هستیم.
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 97
  • بازدید دیروز: 120
  • کل بازدیدها: 1088325
پیوندها