سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
.:؛ حقوق و حقوقدانان ؛:.
درباره وبلاگ


سلام. وبلاگ محسن قاری فارغ التحصیل کارشناسی حقوق از دانشگاه آزاد اسلامی واحد فراهان در جهت ارتقای توان مطالعاتی خود و ارایه مطالب مرتبط اقدام به درج این وبلاگ کرده ام. کلیه نظرات دوستان محترم میباشد و منتظر ارایه نظرات و پیشنهادات و مشاوره و تبادل لینک باشما هستیم.
صفحات وبلاگ
23090294263918019306.jpg

در حادثه ای تلخ ،آزار و اذیت دختر دانشجو در جاده متروکه

زمانی که کمی از شهر دور شدیم ناگهان مسیر خودرو را تغییر داد و وارد یک جاده خاکی شد. نمی دانستم قرار است چه اتفاقی بیفتد. او به اعتراض هایم جوابی نمی داد تا این که وقتی خودرو در محلی دورافتاده متوقف شد چاقویی به طرفم گرفت و شروع به تهدید کردن کرد

خراسان: راننده ای که دختر دانشجویی را ربوده و در جاده ای متروکه مورد آزار و اذیت قرار داده است در جریان بازجویی ها اعتیاد را علت اصلی این اقدامش اعلام کرد...

چندی قبل مسئولان بیمارستانی در جنوب تهران در تماس با پلیس از انتقال دختری مجروح به آن جا خبر دادند. شواهد نشان می داد حادثه ای تلخ باعث مجروح شدن این جوان شده است. از این رو ماموران برای تحقیق در این باره خود را به بیمارستان رساندند. این دختر دانشجو که از ناحیه دست و پا مجروح شده بود به ماموران گفت به عنوان مسافر سوار یک خودرو شده اما راننده او را ربوده و در محلی دورافتاده مورد آزار و اذیت قرار داده و اموالش را دزدیده است.

وی در حالی که بریده بریده حرف می زد در تشریح این ماجرا گفت: «مقابل ترمینال جنوب ایستاده بودم و می خواستم به دانشگاه محل تحصیلم در ساوه بروم. چند تاکسی آن جا بود اما چون آن ها مسافری نداشتند باید زمان زیادی معطل می ماندم. به همین دلیل تصمیم گرفتم سوار یک خودروی شخصی شوم. چند دقیقه بعد یک خودروی پژو 405 نقره ای رنگ که یک زن روی صندلی جلوی آن نشسته بود مقابلم ایستاد. حضور یک زن دیگر در پژو باعث شد با خیال راحت سوار آن شوم.ابتدا فکر می کردم زنی که روی صندلی جلو نشسته هم قصد دارد به ساوه برود اما او کمی آن طرف تر پیاده شد و بعد از آن من تنها مسافر خودرو بودم. از همان زمان دلشوره عجیبی به جانم افتاد. مرد جوان ساکت بود و با شتاب زیادی رانندگی می کرد اما زمانی که کمی از شهر دور شدیم ناگهان مسیر خودرو را تغییر داد و وارد یک جاده خاکی شد. نمی دانستم قرار است چه اتفاقی بیفتد. او به اعتراض هایم جوابی نمی داد تا این که وقتی خودرو در محلی دورافتاده متوقف شد چاقویی به طرفم گرفت و شروع به تهدید کردن کرد. او کیف و تلفن همراهم را گرفت و سپس با ادامه تهدیدهایش من را مورد آزار و اذیت قرار داد. هرچه فریاد می زدم و کمک می خواستم صدایم به جایی نمی رسید و هیچ کس در آن اطراف نبود که نجاتم دهد. در آن لحظات اشک می ریختم و فقط از خدا مرگ می خواستم».

دختر جوان ادامه این حادثه را این طور تعریف کرد: «مرد جوان دست و پایم را طناب پیچ و در کنار جاده اصلی رهایم کرد. چند ساعت در همان حال بودم تا این که رانندگان خودروهای عبوری به کمکم آمدند و من را به بیمارستان منتقل کردند». راننده پژو پس از این حادثه ردی از خود به جا نگذاشته بود اما دختر جوان مدعی بود چهره او را به خاطر سپرده است. بنابراین با کمک او چهره فرضی متهم ترسیم شد و در اختیار واحدهای گشتی پلیس قرار گرفت. در همین حال مطابقت تصویر به دست آمده با آلبوم مجرمان سابقه دار پلیس آگاهی کمک بیشتری به ماموران کرد و به شناسایی هویت جوان تحت تعقیب به نام هاشم منجر شد. بررسی سوابق این جوان نشان داد او پیش از این چند مرتبه به اتهام شرارت و سرقت بازداشت شده است. در حالی که حدود 10 روز از این حادثه هولناک گذشته بود افسران آگاهی با شناسایی مخفیگاه هاشم در عملیاتی ضربتی او را دستگیر کردند. متهم در مجتمع قضایی بعثت محاکمه شد و قاضی وی را به اتهام سرقت مقرون به آزار به تحمل 4 سال حبس محکوم کرد.

 

 




موضوع مطلب : دوستی در خیابان - رابطه پنهان دختر و پسر - فحشا - زنان خیابانی

لوگو
سلام. وبلاگ محسن قاری فارغ التحصیل کارشناسی حقوق از دانشگاه آزاد اسلامی واحد فراهان در جهت ارتقای توان مطالعاتی خود و ارایه مطالب مرتبط اقدام به درج این وبلاگ کرده ام. کلیه نظرات دوستان محترم میباشد و منتظر ارایه نظرات و پیشنهادات و مشاوره و تبادل لینک باشما هستیم.
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 27
  • بازدید دیروز: 91
  • کل بازدیدها: 1084843
پیوندها