سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
.:؛ حقوق و حقوقدانان ؛:.
درباره وبلاگ


سلام. وبلاگ محسن قاری فارغ التحصیل کارشناسی حقوق از دانشگاه آزاد اسلامی واحد فراهان در جهت ارتقای توان مطالعاتی خود و ارایه مطالب مرتبط اقدام به درج این وبلاگ کرده ام. کلیه نظرات دوستان محترم میباشد و منتظر ارایه نظرات و پیشنهادات و مشاوره و تبادل لینک باشما هستیم.
صفحات وبلاگ
23090294263918019306.jpg
دوشنبه 90 آبان 16 :: 2:22 عصر ::  نویسنده : محسن قاری

گربه هم نتوانست به اعتیاد مرد جوان پایان دهد!

زنی در دادگاه با شرح ماجرای زندگی‌اش، اعتیاد زیاد همسر جوانش به مواد مخدر را دلیلی برای درخواست طلاق عنوان کرد. او گفت که حاضر است مهریه 700 سکه‌ای‌اش‌ را ببخشد ولی حضانت فرزندش را بگیرد...

به گزارش خبرنگار حقوقی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، زنی با حضور در دادگاه خانواده درخواست طلاق خود را به قاضی دادگاه ارائه کرد و گفت: پنج سال است که از شروع زندگی مشترک ما می‌گذرد و فقط در دو سال اول زندگی‌مان روزهای خوشی را تجربه کردیم زیرا بعد از آن سال‌ها زندگی روی دیگرش را به ما نشان داد.

 

وی ادامه داد: همسرم شرکت تولید پوشاک داشت اما متاسفانه به توصیه یکی از دوستانش برای موفقیت بیشتر در کار به خارج از کشور رفت اما بعد از مدت کوتاهی در تجارت شکست خورد و همین امر باعث فروپاشی زندگی‌مان شد.

 

زن جوان خاطرنشان کرد: همسرم نتوانست در برابر مشکلات به وجود آمده مقاومت کند و باروی آوردن به موادمخدر بنیان زندگی‌مان از هم پاشید، زیرا با استفاده از مواد مخدر تعادل خود را از دست می‌داد و من و دخترم را کتک می‌زد. بارها سعی کردم با کمک خانواده‌اش او را به مراکز ترک اعتیاد ببریم اما به محض اینکه از آنجا خارج می‌شد، باز به سراغ مواد مخدر می‌رفت.

 

وی در حالی که گریه می‌کرد، گفت: حتی یک‌بار به خواسته وی گربه‌ای را خریداری کردم، زیرا او معتقد بود اگر گربه‌ای داشته باشد می‌تواند با بازی کردن با آن سرگرم شود و اعتیاد را فراموش کند، اما وجود گربه در منزل‌مان هم نتوانست او را از این کار منع کند، حتی فرزندم به دلیل اینکه گربه در منزل بود دچار بیماری‌هایی شد که تاکنون در حال درمان است.

 

این زن جوان عنوان کرد: در این مدت خرج زندگی‌مان را از طریق مسافرکشی تامین می‌کردم و حتی یک‌بار لب به اعتراض باز نکردم اما اکنون شوهرم دیگر حرمتی برای زندگی مشترک‌مان قائل نیست و به افرادی اجازه ورود به منزل‌مان را می‌دهد که ظاهری نامناسب دارند، در حال حاضر نیز مهریه 700 سکه‌ای خود را در ازای گرفتن حضانت دخترم می‌بخشم.

 

به گزارش ایسنا، قاضی دادگاه نیز به دلیل عدم حضور مرد در دادگاه حکمی مبنی بر طلاق صادر نکرد و بررسی بیشتر موضوع را به جلسه آینده موکول کرد.




موضوع مطلب : عقد نکاح - مهریه - طلاق - حقوق خانواده - حقوق زنان

لوگو
سلام. وبلاگ محسن قاری فارغ التحصیل کارشناسی حقوق از دانشگاه آزاد اسلامی واحد فراهان در جهت ارتقای توان مطالعاتی خود و ارایه مطالب مرتبط اقدام به درج این وبلاگ کرده ام. کلیه نظرات دوستان محترم میباشد و منتظر ارایه نظرات و پیشنهادات و مشاوره و تبادل لینک باشما هستیم.
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 89
  • بازدید دیروز: 120
  • کل بازدیدها: 1088317
پیوندها