سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
.:؛ حقوق و حقوقدانان ؛:.
درباره وبلاگ


سلام. وبلاگ محسن قاری فارغ التحصیل کارشناسی حقوق از دانشگاه آزاد اسلامی واحد فراهان در جهت ارتقای توان مطالعاتی خود و ارایه مطالب مرتبط اقدام به درج این وبلاگ کرده ام. کلیه نظرات دوستان محترم میباشد و منتظر ارایه نظرات و پیشنهادات و مشاوره و تبادل لینک باشما هستیم.
صفحات وبلاگ
23090294263918019306.jpg

درخواست طلاق زن جوان برای شرکت در مسابقه موسیقی یک شبکه‌ی ماهواره‌ای!

مردی در دادگاه گفت: همسرم با دیدن مسابقه‌ی موسیقی یک شبکه‌ی ماهواره‌ای و به دلیل علاقه‌ی فراوان به خوانندگی، درخواست طلاق دارد تا بتواند با گرفتن مهریه‌اش در این مسابقه شرکت کند...

به گزارش خبرنگار حقوقی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، زنی با حضور در دادگاه خانواده ضمن ارائه درخواست طلاق، خطاب به قاضی، گفت: از دوران کودکی به خواندن علاقمند بوده‌ام از دوران دبستان در سرودهای مدرسه شرکت می‌کردم و خیلی از افراد خانواده‌ام در این زمینه مشوق من بوده‌اند.

 

 

وی ادامه داد: زمانی که به عقد همسرم درآمدم 24 سال سن داشتم و از همان ابتدا به او گفته بودم که به خوانندگی علاقمند هستم و دوست دارم فرصتی در این زمینه برایم فراهم شود تا از آن نهایت استفاده را ببرم.

 

این زن جوان که 28 سال سن داشت، خاطرنشان کرد: اوایل خواهان جدایی از همسرم نبودم فقط تقاضای گرفتن مهریه‌ام را داشتم، اما همسرم از پرداختن حق و حقوقم خودداری کرد و من به ناچار برای دریافت مهریه‌ام، درخواست طلاق را به دادگاه ارائه کردم تا بتوانم به آروزهایم دست پیدا کنم.

 

شوهر این زن که 32 سال سن داشت در ادامه گفت: غیرت من اجازه نمی‌دهد مهریه همسرم را پرداخت کنم که او بتواند با پول آنها در مسابقه موسیقی یک شبکه‌ی ماهواره‌ای شرکت کند، من به همسرم علاقمند هستم و نمی‌خواهم او وارد منجلابی شود که خودش از آن بی‌خبر است.

 

وی افزود: همسرم صدای خوبی دارد اما من نمی‌توانم همانند دیگر مردان به او اجازه دهم تا در برنامه‌ی موسیقی یک شبکه ماهواره‌ای شرکت کند، حتی حاضرم به دلیل نپرداختن مهریه راهی زندان شوم اما همسرم وارد این عرصه نشود.

 

زن جوان در پاسخ به پرسش قاضی دادگاه مبنی بر اینکه آیا شرکت در چنین مسابقه‌ای ارزش از بین بردن زندگی زناشویی را دارد؟ عنوان کرد: یکی از بزرگترین آرزوهای من شرکت در این مسابقه است حتی اگر نتوانم، برنده آن باشم، حتی از همسرم خواستم در این سفر مرا همراهی کند تا دیگر نگرانی در میان نباشد اما او این حرف مرا نیز قبول نمی‌کند.

 

مرد جوان در ادامه اظهارکرد: همسر به دلیل اینکه ظاهری زیبا دارد اگر وارد آن مسابقه شود محال است به کشورش بازگردد، ایرانی بودن من قبول نمی‌کند که به همسرم اجازه چنین کاری را بدهم.

 

به گزارش ایسنا، قاضی دادگاه بعد از شنیدن اظهارات طرفین حکمی مبنی بر طلاق صادر نکرد و ادامه رسیدگی به پرونده را به جلسه‌ی آینده موکول کرد.




موضوع مطلب : عقد نکاح - مهریه - طلاق - حقوق خانواده - حقوق زنان

لوگو
سلام. وبلاگ محسن قاری فارغ التحصیل کارشناسی حقوق از دانشگاه آزاد اسلامی واحد فراهان در جهت ارتقای توان مطالعاتی خود و ارایه مطالب مرتبط اقدام به درج این وبلاگ کرده ام. کلیه نظرات دوستان محترم میباشد و منتظر ارایه نظرات و پیشنهادات و مشاوره و تبادل لینک باشما هستیم.
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 71
  • بازدید دیروز: 120
  • کل بازدیدها: 1088299
پیوندها