سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
.:؛ حقوق و حقوقدانان ؛:.
درباره وبلاگ


سلام. وبلاگ محسن قاری فارغ التحصیل کارشناسی حقوق از دانشگاه آزاد اسلامی واحد فراهان در جهت ارتقای توان مطالعاتی خود و ارایه مطالب مرتبط اقدام به درج این وبلاگ کرده ام. کلیه نظرات دوستان محترم میباشد و منتظر ارایه نظرات و پیشنهادات و مشاوره و تبادل لینک باشما هستیم.
صفحات وبلاگ
23090294263918019306.jpg

محسنی اژه‌ای:/‌3/
جهرمی به عنوان متهم مورد تحقیق قرار گرفته است
پرونده نمایندگان احضار شده در جریان فساد اخیر مفتوح است

خبرنگاری از سخنگوی دستگاه قضایی در خصوص صحت تابعیت دوگانه‌ آقاتهرانی (نماینده مجلس) سوال کرد که وی پاسخ داد: اطلاعی از این موضوع ندارم. ممکن است افرادی تابعیت دوگانه داشته باشند و در مشاغل دولتی نیز حضور داشته باشند که در این راستا دستگاه‌های نظارتی و مسئول باید اقدامات لازم را به عمل آورند...

به گزارش خبرنگار حقوقی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در ادامه نشست روز سه‌شنبه محسنی اژه‌ای با خبرنگاران، خبرنگاری با اشاره به نامه یکی از متهمان حوادث پس از انتخابات از دادستان کل کشور سوال کرد که آیا اینگونه اقدامات مجاز است؟

سخنگوی دستگاه قضایی پاسخ داد: متاسفانه همسویی جریان فتنه با خارج از کشور از ابتدا تاکنون وجود داشته است و با کمال تاسف حرف‌های نامربوطی که سران کشورهای غربی مطرح می‌کنند، اینها فکر می‌کنند خبری شده و مطالبی را بیان می‌کنند که این امر نشان از فلاکت آنها دارد. البته مسئولان زندان باید در جریان مطالبی که می‌خواهد از داخل زندان به بیرون منتقل شود، باشند اما متاسفانه شاید این سستی در نظارت زندان باشد که آنها می‌توانند مطالبی را به بیرون منتقل کنند. این موضوع چیز عجیب و غریبی نیست.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه آیا دستگاه قضایی موضوع فعالیت شهرداری تهران در بازار سکه را مورد پیگرد قرار داده است؟ ‌گفت: در این خصوص نمی‌دانم که آیا مدعی‌العموم وارد شده است یا خیر.

سخنگوی قوه قضاییه همچنین در پاسخ به این سوال که آیا چند نفر از نمایندگان مجلس در خصوص پرونده فساد مالی اخیر احضار شده‌اند؟ گفت: بله، بعضی از نمایندگان مجلس احضار شده و از آنان تحقیق به عمل آمده و همان روز با قرار آزاد شده‌اند و پرونده آنان مفتوح است.

خبرنگار دیگری سوال خود را اینگونه مطرح کرد که آیا آقای جهرمی در حین بازجویی می‌تواند مصاحبه‌ای با اصحاب رسانه داشته باشد؟ که محسنی اژه‌ای اظهار کرد: آقای جهرمی به عنوان متهم احضار شده و از او تحقیق شده است. اگر در مصاحبه‌ها مطلبی بگوید که خلاف واقعیت باشد در حقیقت کار خود را سخت‌تر می‌کند. ما نمی‌توانیم فردی را ممنوع‌الحرف کنیم. اگر حرفی زد که خلاف واقع بود و احیانا جرم بود می‌توان آن را تعقیب کرد.

به گزارش ایسنا، خبرنگار دیگری با بیان اینکه مطرح شده کمیته‌ای کارشناسی برای بازنگری قانون اساسی از سوی مقام معظم رهبری تعیین شده است، از سخنگوی دستگاه قضایی پرسید که آیا قوه قضاییه نیز نماینده‌ای در این کمیته دارد؟

محسنی اژه‌ای پاسخ داد: من چنین چیزی را نشنیده‌ام.

ادامه دارد...




موضوع مطلب : قوه قضاییه - مرکز ارتباطات مردمی قوه قضاییه (129)

لوگو
سلام. وبلاگ محسن قاری فارغ التحصیل کارشناسی حقوق از دانشگاه آزاد اسلامی واحد فراهان در جهت ارتقای توان مطالعاتی خود و ارایه مطالب مرتبط اقدام به درج این وبلاگ کرده ام. کلیه نظرات دوستان محترم میباشد و منتظر ارایه نظرات و پیشنهادات و مشاوره و تبادل لینک باشما هستیم.
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 20
  • بازدید دیروز: 84
  • کل بازدیدها: 1086906
پیوندها