سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
.:؛ حقوق و حقوقدانان ؛:.
درباره وبلاگ


سلام. وبلاگ محسن قاری فارغ التحصیل کارشناسی حقوق از دانشگاه آزاد اسلامی واحد فراهان در جهت ارتقای توان مطالعاتی خود و ارایه مطالب مرتبط اقدام به درج این وبلاگ کرده ام. کلیه نظرات دوستان محترم میباشد و منتظر ارایه نظرات و پیشنهادات و مشاوره و تبادل لینک باشما هستیم.
صفحات وبلاگ
23090294263918019306.jpg

اخوان‌فرد:
بسیج سیاسی است اما سیاست‌زده نیست
در بسیج حقوقدانان کسی حق حرکت حزبی ندارد

رییس سازمان بسیج حقوقدانان کشور گفت: اکنون مشارکت حقوقدانان بسیجی هفت هزار نفر است که این رقم در برنامه پنج ساله به مرز 20 هزار نفر خواهد رسید...

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، مسعود اخوان‌فرد در همایش بسیج حقوقدانان سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی تصریح کرد: در روز عاشورا جریانی در تاریخ آغاز شد که همچنان در حال گسترش است و بیداری اسلامی و حماسه 9 دی نیز ریشه در آن دارد.

وی با بیان اینکه ماجرای بسیج در پنجم آذرماه سال 58 تمام نشد و نمونه‌ای از آن را در 9 دی‌ماه مشاهده کردیم، افزود: بسیج حرکتی مردمی برای مردم و از خود مردم است و به معنای تشکیل یک حزب‌الله واقعی است.

رییس سازمان بسیج حقوقدانان تاکید کرد: ما پیرو ولایت فقیه هستیم و در بسیج حقوقدانان کسی حق ندارد حرکت حزبی داشته باشد. بسیج سیاسی است اما سیاست‌زده نیست. بسیج با بصیرت است اما از خودراضی نیست.

اخوان‌فرد اساس سازمان بسیج حقوقدانان را مباحث علمی، تخصصی و حقوقی عنوان کرد و یادآور شد: بسیج در کار آباد کردن دنیاست اما اهل دنیا نیست. فرهنگ بسیجی به معنای مجموعه معرفت‌ها، روش‌ها و تنش‌هایی است که می‌تواند مجموعه‌های عظیمی را برای ملت به وجود آورد که تضمین‌کننده حرکت پایدار آن ملت باشد.

وی خاطرنشان کرد: حرکت بسیجی نه‌تنها سرنوشت ایران بلکه سرنوشت فراتر از ایران را تغییر داد، به‌طوری‌ که انقلابیون بیداری اسلامی برای پایداری انقلابشان از حقوقدانان بسیجی الگو می‌خواهند. انقلاب اسلامی و این ملت، با فرهنگ و آموزه‌های بسیجی توانست بسیاری از ناممکن‌ها را محقق کند و این حرکت ادامه خواهد داشت.

رییس سازمان بسیج حقوقدانان با تاکید بر ضرورت آموزش، پژوهش و مشاوره در برنامه پنج‌ساله اظهار کرد: حقوقدانان بسیجی در این راستا با مراکز آموزش عالی همکاری داشته و با نهادهایی مانند کمیته امداد امام خمینی (ره) تفاهم‌نامه امضا کرده‌اند. همچنین در این راستا ده‌ها هزار پایگاه جامعه زنان در کشور مباحث حقوقی را به قشر بانوان منتقل می‌کنند. در حوزه پژوهش نیز موضوعات مختلف را تبیین کرده‌ایم و در تمام استان‌ها مشاوره حقوقی رایگان ارائه می‌دهیم.

رییس سازمان بسیج حقوقدانان در پایان یادآور شد: حمایت قضایی و مشاوره حقوقی رایگان به ایتام کمیته امداد و زنان بی‌سرپرست این نهاد ارائه می‌شود که این کار به تمامی استان‌ها ابلاغ شده و حرکت جدید در این زمینه آغاز شده است. در این راستا 15 کارگروه تخصصی برای آسیب‌شناسی این حرکت و ارائه راهکار تشکیل شده است.




موضوع مطلب : سازمان بسیج حقوقدانان - حقوقدانان بسیجی

لوگو
سلام. وبلاگ محسن قاری فارغ التحصیل کارشناسی حقوق از دانشگاه آزاد اسلامی واحد فراهان در جهت ارتقای توان مطالعاتی خود و ارایه مطالب مرتبط اقدام به درج این وبلاگ کرده ام. کلیه نظرات دوستان محترم میباشد و منتظر ارایه نظرات و پیشنهادات و مشاوره و تبادل لینک باشما هستیم.
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 3
  • بازدید دیروز: 94
  • کل بازدیدها: 1087872
پیوندها