سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
.:؛ حقوق و حقوقدانان ؛:.
درباره وبلاگ


سلام. وبلاگ محسن قاری فارغ التحصیل کارشناسی حقوق از دانشگاه آزاد اسلامی واحد فراهان در جهت ارتقای توان مطالعاتی خود و ارایه مطالب مرتبط اقدام به درج این وبلاگ کرده ام. کلیه نظرات دوستان محترم میباشد و منتظر ارایه نظرات و پیشنهادات و مشاوره و تبادل لینک باشما هستیم.
صفحات وبلاگ
23090294263918019306.jpg

با اشاره به پرونده فساد عظیم بانکی اخیر؛
محسنی اژه‌ای:/‌1/
مدیر عامل کارخانه فولاد اهواز احضار شده است
بیش از ‌10 میلیارد تومان طلا برای یک زن خریداری شده است

سخنگوی قوه قضاییه با اشاره به پرونده فساد اقتصادی اخیر گفت: دادستانی ایراداتی به قرار مجرمیت‌ها وارد کرد که این ایرادات رفع شده است و امیدواریم کیفرخواست متهمان که کیفرخواستی سنگین است، زودتر آماده و به دادگاه ارسال شود...

به گزارش خبرنگار حقوقی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، حجت‌الاسلام و المسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای در نشست روز دوشنبه خود با خبرنگاران افزود: قبلا ما گفته بودیم که اگر آقای خاوری به ایران باز نگردد از طریق پلیس بین‌الملل اقدام می‌کنیم و همین کار را هم انجام دادیم.

وی ادامه داد: همچنین تعدادی از شرکت‌های خارج از کشور که وابسته به گروه «آریا» بودند، شناسایی شدند و از پلیس بین‌الملل خواسته شد اقدامات لازم در این زمینه را با توجه به دستورات قضایی انجام دهد.

دادستان کل کشور افزود: اشکالات و ایراداتی که دادستانی به قرارهای مجرمیت وارد کرده بود رفع شده است و امیدواریم کیفرخواست متهمان که کیفرخواستی سنگین هم هست، هر چه زودتر آماده و به دادگاه ارسال شود. این کیفرخواست الان در مرحله تایپ است.

محسنی اژه‌ای اظهار کرد: بعضی از واگذاری‌های صورت گرفته توسط این گروه همراه با اشکالاتی بوده است. بازرسی کل کشور موظف شد سریعا این مساله را بررسی کند. بازرسی کل کشور در این زمینه یک مرحله گزارش داده و گزارش نهایی را هم در این زمینه خواهد داد.

وی خاطرنشان کرد: در این راستا چهار پنج نفر بازداشت شده‌اند. مدیرعامل کارخانه فولاد ملی اهواز و چند نفر دیگر احضار شده‌اند و به آنها تفهیم اتهام شده است که در این زمینه هم اگر این افراد مجرم تشخیص داده شوند برای آنان نیز قرار مجرمیت صادر می‌شود.

سخنگوی دستگاه قضایی یادآور شد: در بحث شناسایی اموال هم متاسفانه برخی افراد همه اموال خود را معرفی نکردند و مشخص شد بعضی از اموال متعلق به این گروه است ولی به ظاهر به نام افراد دیگری است.

محسنی اژه‌ای گفت: املاکی که متعلق به این گروه است قبلا تا 175 مورد و الان بیش از 200 مورد شناسایی شده است. کارشناسی‌ها در این زمینه هم تقریبا رو به اتمام است و باز هم می‌گویم املاکی که وجود دارد تکافوی همه مبلغ بدهی به بانک‌ها را می‌کند.

وی تصریح کرد: متاسفانه این افراد صداقتی ندارند و تا کارشناسی صورت نگیرد معلوم نمی‌شود چه مواردی وجود داشته است. مثلا در کارشناسی‌های صورت گرفته مشخص شد مقداری طلا و جواهر برای یک خانم خریداری شده است. یعنی یک خانم جدید هم وارد پرونده شد و مشخص شد بیش از 10 میلیارد تومان طلا برای این خانم خریداری شده است. سند خرید یک برلیان به قیمت شش میلیارد تومان هم وجود دارد اما معلوم نیست خود برلیان کجاست. آپارتمانی هم به مساحت 600 متر و به قیمت دو میلیارد و 400 میلیون تومان برای همسر یکی از این افراد خریداری شده است.

سخنگوی قوه قضاییه گفت: خانم‌هایی که برای آنها طلا خریداری شده و به حساب آنان پول واریز شده بازداشت نشده‌اند اما تحت تحقیق هستند.




موضوع مطلب : قوه قضاییه - مرکز ارتباطات مردمی قوه قضاییه (129)

لوگو
سلام. وبلاگ محسن قاری فارغ التحصیل کارشناسی حقوق از دانشگاه آزاد اسلامی واحد فراهان در جهت ارتقای توان مطالعاتی خود و ارایه مطالب مرتبط اقدام به درج این وبلاگ کرده ام. کلیه نظرات دوستان محترم میباشد و منتظر ارایه نظرات و پیشنهادات و مشاوره و تبادل لینک باشما هستیم.
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 70
  • بازدید دیروز: 214
  • کل بازدیدها: 1088512
پیوندها