سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
.:؛ حقوق و حقوقدانان ؛:.
درباره وبلاگ


سلام. وبلاگ محسن قاری فارغ التحصیل کارشناسی حقوق از دانشگاه آزاد اسلامی واحد فراهان در جهت ارتقای توان مطالعاتی خود و ارایه مطالب مرتبط اقدام به درج این وبلاگ کرده ام. کلیه نظرات دوستان محترم میباشد و منتظر ارایه نظرات و پیشنهادات و مشاوره و تبادل لینک باشما هستیم.
صفحات وبلاگ
23090294263918019306.jpg
سه شنبه 90 آذر 29 :: 12:17 صبح ::  نویسنده : محسن قاری

محسنی اژه‌ای:/‌5/
پرونده ‌17 جاسوس به دادگاه ارسال شده است
در ارتباط برخی نمایندگان با پرونده فساد اخیر بحثی نیست

سخنگوی دستگاه قضایی در بیان جزئیات بیشتر از پرونده 15 جاسوس که هفته گذشته دادستان تهران از ارسال پرونده آنان به دادگاه خبر داده بود، گفت: این افراد کسانی هستند که با گزارش وزارت اطلاعات برایشان پرونده تشکیل شده و اکنون پرونده آنان به دادگاه ارسال شده است و تا اکنون که این موضوع را پیگیری کرده‌ام هنوز دادگاه تشکیل نشده است؛ البته پرونده دو نفر دیگر نیز از قبل مطرح بوده که جمعا 17 نفر می‌شوند...

به گزارش خبرنگار حقوقی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در ادامه نشست روز دوشنبه حجت‌الاسلام و المسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای با خبرنگاران، خبرنگاری سوال خود را این‌گونه مطرح کرد که آیا همسران متهم اصلی پرونده فساد مالی اخیر در این پرونده نقش داشته‌اند که محسنی اژه‌ای پاسخ داد: ممکن است نقشی نداشته باشند و توضیحات من مبنی بر این بود که اموالی که متهم داشته بخشی را جواهرات یا املاک گرفته است و این اموال فعلا توقیف شده و این دو خانم تا الان به عنوان متهم بازداشت نشده‌اند.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر صحت این موضوع که دو تن از نمایندگان مجلس برگه سفید امضا به گروه امیرمنصور آریا داده‌اند نیز تصریح کرد: در اینکه بعضی از افراد نماینده با آنان همکاری می‌کردند و یا احیانا با این پرونده ارتباط داشته‌اند بحثی نیست که البته احضار شده و به عنوان متهم نیز از آنان تحقیق شده است ولی بازداشت نشده‌اند. در مورد برگه سفید امضا نیز اطلاعی ندارم.

سخنگوی دستگاه قضایی یادآور شد: اگر کسانی عالما و عامدا در جهت تسهیل کار متهمان اقدام کرده‌اند قطعا تحت تعقیب قرار می‌گیرند.

محسنی اژه‌ای در پاسخ به این سوال که آیا در واگذاری شرکت فولاد خوزستان تبانی صورت گرفته است؟ خاطرنشان کرد: این موضوع در حال رسیدگی است و باید دید که آیا تبانی‌ برای واگذاری کارخانه‌ها ثابت می‌شود یا خیر.

خبرنگار دیگری سوال کرد که آیا رباخواری در پرونده فساد مالی اخیر را تایید می‌کنید که سخنگوی دستگاه قضایی گفت: پیش از این نیز گفتم این افراد خارج از ضوابط و مقررات، LC داخلی باز می‌کردند و خارج از مقررات آن را تنزیل می‌کردند و یکی از بانک‌های تنزیل‌کننده یکی از شعب بانک ملی است و آنان آن را در قالب خرید دین برده‌اند




موضوع مطلب : قوه قضاییه - مرکز ارتباطات مردمی قوه قضاییه (129)

لوگو
سلام. وبلاگ محسن قاری فارغ التحصیل کارشناسی حقوق از دانشگاه آزاد اسلامی واحد فراهان در جهت ارتقای توان مطالعاتی خود و ارایه مطالب مرتبط اقدام به درج این وبلاگ کرده ام. کلیه نظرات دوستان محترم میباشد و منتظر ارایه نظرات و پیشنهادات و مشاوره و تبادل لینک باشما هستیم.
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 188
  • بازدید دیروز: 78
  • کل بازدیدها: 1086403
پیوندها