سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
.:؛ حقوق و حقوقدانان ؛:.
درباره وبلاگ


سلام. وبلاگ محسن قاری فارغ التحصیل کارشناسی حقوق از دانشگاه آزاد اسلامی واحد فراهان در جهت ارتقای توان مطالعاتی خود و ارایه مطالب مرتبط اقدام به درج این وبلاگ کرده ام. کلیه نظرات دوستان محترم میباشد و منتظر ارایه نظرات و پیشنهادات و مشاوره و تبادل لینک باشما هستیم.
صفحات وبلاگ
23090294263918019306.jpg
دوشنبه 91 فروردین 21 :: 7:2 عصر ::  نویسنده : محسن قاری

«شیشه» به زندگی مشترک پایان داد

یک زوج که برای جدایی به تفاهم رسیده بودند، عامل اصلی جدایی‌شان را اعتیاد مرد دانستند زیرا وی مدعی بود برای رهایی از یکنواخت شدن روند زندگی به اعتیاد روی آورده است...

 

به گزارش خبرنگار حقوقی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، این زوج در دادگاه خانواده حضور یافتند و درخواست طلاق توافقی خود را به رییس یکی از شعب ارائه کردند.

 

زن 34 ساله در پاسخ به پرسش قاضی مبنی بر اینکه دلیل تقاضایتان برای جدایی چیست؟ اظهار کرد: 10 سال از شروع زندگی مشترکمان می‌گذرد و در این سال‌ها با وجود فراز و نشیب‌های مختلف، توانستیم زندگی خوبی را در کنار یکدیگر تجربه کنیم.

 

وی با بیان اینکه می‌خواهیم بدون ناراحتی از یکدیگر جدا شویم، ادامه داد: شوهرم به شیشه روی آورده است و من از زمانی که متوجه این موضوع شدم دیگر نخواستم به زندگی با او ادامه دهم.

 

این زن افزود: خدا را شاکرم که فرزندی نداریم تا طعم کتک‌های پدرش را بچشد.

 

وی با بیان اینکه «شوهرم دست بزن دارد»، گفت: او بعد از اینکه به مواد مخدر اعتیاد پیدا کرد، تمام رفتارهایش تغییر کرد و تبدیل به فرد دیگری شد، به طوری که هر روز من را به بهانه‌های مختلف کتک می‌زند.

 

در ادامه، شوهر این زن با بیان اینکه اعتیاد من خیلی جدی نیست، گفت: من معتاد نیستم. فقط گاهی برای سرگرمی مواد مخدر مصرف می‌کنم.

 

قاضی در پاسخ به این اظهارات مرد پرسید: مگر در دنیا تفریح دیگری وجود ندارد که برای خوش‌گذرانی به اعتیاد روی آوردی؟

 

مرد پاسخ داد: در طول 10 سال زندگی مشترک همه چیز برایمان عادی شده بود و دیگر زندگی جذابیتی برایمان نداشت. من برای رهایی از این یک‌نواختی به صورت تفننی شیشه می‌کشم.

او که 38 سال داشت با بیان اینکه «علاقه زیادی به همسرم دارم» گفت: همسرم زن بسیار مهربان و فداکاری است و همین الان که در کنار او هستم احساس خوشحالی می‌کنم اما مشکلات به وجود آمده باعث شده است که به این تفاهم برسیم که از یکدیگر جدا شویم.

 

در ادامه جلسه دادگاه، زن خطاب به قاضی گفت: من هم به همسرم علاقه دارم اما اعتیاد او باعث از هم پاشیدن زندگی مشترکمان شد. اکنون هیچ‌گونه ادعای مالی نسبت به همسرم ندارم و خواهان طلاق توافقی هستم.

 

به گزارش ایسنا، قاضی دادگاه بعد از شنیدن اظهارات طرفین حکم طلاق توافقی این زوج را صادر کرد.

 

انتهای پیام




موضوع مطلب : عقد نکاح - مهریه - طلاق - حقوق خانواده - حقوق زنان

لوگو
سلام. وبلاگ محسن قاری فارغ التحصیل کارشناسی حقوق از دانشگاه آزاد اسلامی واحد فراهان در جهت ارتقای توان مطالعاتی خود و ارایه مطالب مرتبط اقدام به درج این وبلاگ کرده ام. کلیه نظرات دوستان محترم میباشد و منتظر ارایه نظرات و پیشنهادات و مشاوره و تبادل لینک باشما هستیم.
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 13
  • بازدید دیروز: 120
  • کل بازدیدها: 1086150
پیوندها