سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
.:؛ حقوق و حقوقدانان ؛:.
درباره وبلاگ


سلام. وبلاگ محسن قاری فارغ التحصیل کارشناسی حقوق از دانشگاه آزاد اسلامی واحد فراهان در جهت ارتقای توان مطالعاتی خود و ارایه مطالب مرتبط اقدام به درج این وبلاگ کرده ام. کلیه نظرات دوستان محترم میباشد و منتظر ارایه نظرات و پیشنهادات و مشاوره و تبادل لینک باشما هستیم.
صفحات وبلاگ
23090294263918019306.jpg

رییس کل دادگستری استان مرکزی: سال 90 بیش از یک‌ صد هزار ماهواره در اراک جمع‌آوری شد

رییس کل دادگستری استان مرکزی از جمع‌آوری بیش از یک‌صدهزار ماهواره در اراک در سال گذشته خبر داد...

 ماهواره و جمع آوری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) ـ منطقه مرکزی، حجت الاسلام حکمتعلی مظفری در همایش یاوران عدالت در فرهنگسرای شهرداری اراک افزود: پیروان دین اسلام بهترین امت‌ها هستند و اگر می‌خواهید که بهترین مردم باشید و بتوانید دین خود را حفظ کنید شرایطی لازم است که اولین آن این است که همواره جامعه و مردم را به خیر دعوت کرده و سپس امر به معروف ونهی از منکر کنید.

وی افزود: پیامبر اکرم (ص) فرمودند، اگر می‌خواهید جامعه سالم باشد و فضلیت‌ها، ارزش‌ها و کرامت انسانی در آن حاکم باشد و مردم درآسایش معنوی به سر ببرند باید امر به معروف و نهی از منکر در دستور کار جامعه باشد و اگر بی تفاوتی بشود نتیجه آن این می‌شود که خیلی از واجبات انجام نخواهد شد واین در فرد تاثیرات منفی خواهد داشت و حتی اگر تمام واجبات و مستحبات انجام داده شوند اما، امر به معروف و نهی از منکر انجام نشود هر اتفاقی که در جامعه بیفتد همه ما مسوولیم.

مظفری گفت: در زمان جنگ، والدین خود فرزندانشان را به جبهه رفتن تشویق می‌کردند اما امروز که جامعه ما همان جامعه است، نظام همان نظام است، تجربه‌های بیشتری کسب کرده ایم و تغییرات مثبت در جامعه داشته‌ایم اما چه اتفاقی افتاده است؟ در سال گذشته در اراک بیش از یکصد هزار ماهواره جمع آوری شد و حداکثر در عرض یک‌روز جایگزین می‌شود امروز همان دست‌ها عامل اصلی فساد، انحطاط فکری و جنسی، عامل ترویج سکولار، ترویج ارتباطات نامشروع و انحطاط خانواده شده است.

رییس کل دادگستری استان مرکزی عنوان کرد: اگر در جامعه‌ای امر به معروف رخت بربست، ارزش‌ها تبدیل به ضد ارزش‌ها می‌شود امروز دشمن در خواب نیست ما در خوابیم و همه بخش‌های خصوصی و دولتی کوتاهی کرده‌ایم.

مظفری در پایان گفت: امروز جامعه ما بیش از همیشه به تلاش نیازمند است خاصه در بخش آسیب شناسی در سطح جامعه و باید به نیازهای پاسخ داده شود و خلاءها پرشود.

ابوالفضل مجدد معاون اجتماعی و پیشگیری از جرم دادگستری استان مرکزی نیز درخصوص ستاد حفاظت اجتماعی اظهار داشت: هدف از تعیین این ستاد حفاظت از ارزش‌ها، هنجارها و حفاظت از عدالت است.

وی افزود: ستاد حفاظت اجتماعی قبلا به طور مستقل کار می‌کرد اما امروز با تشکیل معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری، اداره کل مشارکت‌های مردمی و مدنی تشکیل شده است که حجت الاسلام احمد زرگر مدیر کل این سازمان است و این ستاد جزء سازمان قوه قضاییه شده است و مجلس بودجه ای در حدود 10 میلیارد تومان را اختصاص داده است که 5 میلیارد آن متعلق به ستاد حفاظت اجتماعی خواهد بود؛ این ستاد قابلیت اجرا و اعمال تمام مراحل امر به معروف را دارد.

وی در پایان گفت: در نظرداریم اتاق فکر ستاد را راه‌اندازی کنیم و فعالیت‌های خود را چه ازنظر کیفی و چه کمی ارتقا بدهیم و همچنین در نظر داریم اعضای ستاد در اراک را که بالای هزار نفر هستند را به بیش از دو هزار نفر برسانیم.




موضوع مطلب : تجهیزات ماهواره ای - دیش - قانون جمع آوری ماهواره / مصوب1373

لوگو
سلام. وبلاگ محسن قاری فارغ التحصیل کارشناسی حقوق از دانشگاه آزاد اسلامی واحد فراهان در جهت ارتقای توان مطالعاتی خود و ارایه مطالب مرتبط اقدام به درج این وبلاگ کرده ام. کلیه نظرات دوستان محترم میباشد و منتظر ارایه نظرات و پیشنهادات و مشاوره و تبادل لینک باشما هستیم.
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 47
  • بازدید دیروز: 87
  • کل بازدیدها: 1086849
پیوندها