سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
.:؛ حقوق و حقوقدانان ؛:.
درباره وبلاگ


سلام. وبلاگ محسن قاری فارغ التحصیل کارشناسی حقوق از دانشگاه آزاد اسلامی واحد فراهان در جهت ارتقای توان مطالعاتی خود و ارایه مطالب مرتبط اقدام به درج این وبلاگ کرده ام. کلیه نظرات دوستان محترم میباشد و منتظر ارایه نظرات و پیشنهادات و مشاوره و تبادل لینک باشما هستیم.
صفحات وبلاگ
23090294263918019306.jpg

تداوم آبروریزی در ورزش؛ سرمربی از پای پلکان هواپیما برگشت!

تیم ملی هندبال جوانان ایران که در رقابت‌های جهانی ???? یونان شرکت کرده است، سرمربی ندارد. این تیم در حالی برای شرکت در مسابقات جهانی یونان به این کشور سفر کرد که محمد ناری، سرمربی این تیم در یک اقدام ناگهانی و شگفت انگیز، از ادامه همکاری با تیم ملی منصرف شد و از فرودگاه امام خمینی به خانه‌اش برگشت! هر چند رفتار مربی این تیم اصلا حرفه ای نبود، ولی...

سرویس ورزشی ـ تیم ملی هندبال جوانان که به دلیل مشکلات گرفتن روادید و اجازه خروج از کشور با در اختیار داشتن نزدیک 30 درصد از ترکیب بازیکنان اصلی، خود را برای حضور در مهمترین رقابت‌های جهان هندبال آماده می‌کرد، از وجود سرمربی هم بی‌چهره ماند تا دیگر هیچ کس امیدی به موفقیت این تیم در جام جهانی نداشته باشد.

به گزارش «تابناک»، این تیم در حالی برای شرکت در مسابقات جهانی یونان به این کشور سفر کرد که محمد ناری، سرمربی این تیم، در یک اقدام ناگهانی از ادامه همکاری با تیم ملی منصرف شد و از فرودگاه امام خمینی به خانه‌اش برگشت!

بنا بر این گزارش، تیم ‌ملی هندبال جوانان به دنبال صادر نشدن ویزا برای چند بازیکن اصلی‌اش، قرار بود با یک ترکیب نصفه و نیمه، راهی یونان شود و کناره‌گیری ناگهانی سرمربی به مشکلات موجود دامن زد؛ محمد ناری، سرمربی تیم ملی جوانان، اختلاف نظر با شخص رئیس فدراسیون را دلیل چنین تصمیم عجیبی می‌داند و می گوید:

متأسفانه، همه لباس های بچه‌ها و دروازه‌بان مشکل داشت و مجبور شدیم شب قبل لباس آنها را برای حضور در مسابقات جهانی درست کنیم. حال این پرسش مطرح است، مدیریتی که نمی‌تواند حتی یک لباس برای تیمش فراهم آورد، چگونه می‌تواند کل فدراسیون را اداره کند؟

البته مشکل خروج ورزشکاران مشمول از ایران و حضور آن‌ها در میادین بین‌المللی، بار‌ها مورد اعتراض فدراسیون‌های مختلف ورزشی قرار گرفته است.

این گزارش آورده است، در هجدهمین دوره این رقابت ها ـ که در شهر تسالونیکی برگزار می شود ـ ایران در دو بازی نخست خود، دو شکست سنگین را مقابل سوئد و اسپانیا متحمل شده است؛ نود گل خورده در دو بازی مقابل حریفان اروپایی، ایران را تا پایان دور دوم به عنوان ضعیف ترین تیم رقابت ها معرفی کرده است.

همچنین تیم هندبال ایران در نخستین دیدار خود یکشنبه شب به مصاف سوئد رفت و در غیاب سرمربی اش با نتیجه ?? بر ?? شکست خورد.

ایران در دومین دیدار نیز با نتیجه ?? بر ?? مقابل اسپانیا تن به شکست داد. این در حالی است که ایران در دوره پیشین رقابت ها در سال ???? که به میزبانی مصر برگزار شد، بر اسپانیا غلبه کرده بود.

در دیگر دیدار این گروه، تیم سوئد موفق شد با نتیجه چهل بر بیست، تیم کانادا را شکست دهد.

ایران در سومین دیدار خود با نتیجه ??-?? مقابل پرتغال مغلوب شد. دوآرته با ? گل زده موفق‌ترین بازیکن پرتغال بود، اما بهترین بازیکن زمین استکی از ایران بود که ? بار موفق به گلزنی شد.

نیمه اول این بازی با نتیجه ??-?? به سود پرتغال به پایان رسید.

به این ترتیب، ایران که در دو بازی قبلی‌اش ?? بار دروازه‌اش باز شده بود، با احتساب این بازی تاکنون ??? گل از رقبای اروپایی‌اش خورده است

برنامه ادامه دیدارهای ایران در این رقابت‌ها به این شرح است:

* پنجشنبه سی ام تیر ماه ساعت 22:30 به وقت تهران
ایران ـ کانادا

* جمعه 31 تیر ماه ساعت 20:30 به وقت تهران
ایران ـ مجارستان

هجدهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی جوانان جهان در سال 2011 از روز یکشنبه هفته جاری در یونان آغاز شد.

ملی‌پوشان ایران در سال 2009 برای نخستین بار در مسابقات جهانی حاضر شدند و عنوان هفدهمی را به دست آوردند.

فعالیت های سرمربی تیم ملی هندبال جوانان تعلیق شد

فعالیت‌های سرمربی مستعفی تیم ملی هندبال جوانان ایران به حالت تعلیق درآمد.

به گزارش پانا، فعالیت های محمد نقی ناری، سرمربی مستعفی تیم ملی هندبال جوانان ایران به علت سلب مسئولیت و همراهی نکردن تیم ملی جوانان در مسابقات جهانی یونان تا تشکیل کمیته انضباظی به تعلیق درآمد.

گفتنی است، فدراسیون هندبال همه فعالیت های ناری را به حالت تعلیق درآورد تا کمیته انضباطی تشکیل شود.

به هر روی، هر چند رفتار مربی این تیم اصلا حرفه ای نبود، ولی ضعف مدیریتی و کمبود مدیران ورزشی، موجب شد هر روز ورزش کشورمان در رشته های گوناگون، شاهد چنین رفتارهای کودکانه باشد؛ آن هم رفتارهایی که تنها در کشور ما رخ می دهد!

آخرین اخبار ورزشی ایران و جهان را در «تابناک» ورزشی بخوانید



موضوع مطلب : ورزش

لوگو
سلام. وبلاگ محسن قاری فارغ التحصیل کارشناسی حقوق از دانشگاه آزاد اسلامی واحد فراهان در جهت ارتقای توان مطالعاتی خود و ارایه مطالب مرتبط اقدام به درج این وبلاگ کرده ام. کلیه نظرات دوستان محترم میباشد و منتظر ارایه نظرات و پیشنهادات و مشاوره و تبادل لینک باشما هستیم.
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 3
  • بازدید دیروز: 120
  • کل بازدیدها: 1088231
پیوندها