سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
.:؛ حقوق و حقوقدانان ؛:.
درباره وبلاگ


سلام. وبلاگ محسن قاری فارغ التحصیل کارشناسی حقوق از دانشگاه آزاد اسلامی واحد فراهان در جهت ارتقای توان مطالعاتی خود و ارایه مطالب مرتبط اقدام به درج این وبلاگ کرده ام. کلیه نظرات دوستان محترم میباشد و منتظر ارایه نظرات و پیشنهادات و مشاوره و تبادل لینک باشما هستیم.
صفحات وبلاگ
23090294263918019306.jpg

رابطه پنهانی وتوطئه شیطانی زن جوان خیانتکار برای 4 مرد

ایران: توطئه شیطانی زن خیانتکار که با طراحی نقشه‌ای، همزمان با اجیر کردن دو آدمکش برای قتل مرد جوانی، قصد داشت همسرش را به عنوان قاتل پای چوبه‌دار ببرد در تحقیقات علمی کارآگاهان پلیس نوشهر فاش شد....

رسیدگی به این پرونده از 18 فروردین امسال همزمان با کشف جسد مرد جوانی در خانه مجردی‌اش در دستور کار پلیس آگاهی نوشهر قرار گرفت. 

تیم جنایی پس از حضور در محل دریافتند، حسین با 21 ضربه کارد از پا درآمده است. مقتول سال گذشته به خاطر اختلاف‌های خانوادگی از همسرش جدا شده و تنها زندگی می‌کرد. از آنجا که خانه مقتول هدف دستبرد قرار نگرفته بود، کارآگاهان احتمال دادند او قربانی انتقامی کور شده است.

بنابراین پس از تحقیقات مقدماتی جسد به پزشکی قانونی منتقل شد و تیمی از مأموران به سرپرستی سروان جعفرنژاد - رئیس پلیس آگاهی نوشهر - رسیدگی به پرونده را در دستور کار قرار دادند.

مأموران در بررسی‌های تخصصی از رابطه قربانی جنایت با زنی به نام شهین مطلع شدند.با کشف این سرنخ تحقیقات در این شاخه متمرکز شد و مأموران با ردیابی‌های پلیسی زن جوان را دستگیر کردند. از خانه مظنون پرونده نیز لباس مردانه آغشته به خون کشف شد.

زن جوان که برای تحقیقات به اداره آگاهی منتقل شده بود در بازجویی‌ها با انکار اطلاع از قتل گفت: 19 فروردین همسرم با لباس‌های خون‌آلود و حالتی آشفته وارد خانه شد و ادعا کرد در خیابان با چند پسر جوان درگیر و مجروح شده است و موضوع مهمی نیست! 

از سوی دیگر وقتی کارشناسان تشخیص هویت با بررسی لباس خونین اعلام کردند لکه‌های خون متعلق به مقتول است تحقیقات وارد مرحله تازه‌ای شد.سپس همسر شهین به اتهام قتل دستگیر شد اما در بازجویی‌ها منکر قتل حسین شد.

او همچنین گفت: از آنجا که با همسرش اختلاف شدید دارد شهین برای انتقامجویی به دروغ وی را قاتل معرفی کرده است!با وجود این مرد جوان تا زمان رفع ابهام‌ها به اتهام قتل، روانه زندان شد و تحقیقات تخصصی برای کشف جنایت ادامه یافت.

در همین حال تیم جنایی که به روابط پنهانی شهین مشکوک شده بودند او را به طور نامحسوس تحت نظر گرفت. با گذشت دو ماه از قتل مأموران متوجه شدند شهین هفت خط تلفن همراه دارد و با مردان غریبه نیز در تماس است. در ادامه تجسس‌ها هم مشخص شد پسر جوانی به نام مهدی عامل اصلی جنایت است که با دستور زن خیانتکار حسین را به قتل رسانده است.

با افشای این موضوع شهین دستگیر شد و این بار چاره‌ای جز اعتراف ندید. وی گفت: شش ماه قبل با حسین - مقتول - آشنا شدم از آنجا که همسرم مرد بداخلاقی بود هر روز به حسین نزدیکتر می‌شدم. او اوایل به من بشدت ابراز علاقه می‌کرد و برایم کادوهای گرانقیمت می‌خرید اما پس از چند ماه رفتار او نیز تغییر کرد. چندبار خواستم رابطه‌ام را تمام کنم اما همواره تهدید می‌کرد موضوع را به همسرم می‌گوید. ضمن اینکه از قبل فیلم و عکس سیاه هم تهیه کرده بود. بنابراین به اجبار رابطه‌‌ام با او را ادامه دادم تا اینکه دو ماه قبل با مهدی آشنا شدم.

او مرد جسوری بود و مدعی بود دلباخته‌ام است. یک روز ماجرای رابطه‌ام با حسین را برایش تعریف کردم و از او خواستم کمکم کند تا وی را از سر راه زندگی‌ام بردارم. مهدی هم قبول کرد با کمک یکی از دوستانش به نام محمد این کار را انجام دهد.

شب حادثه کلید خانه حسین را به دو قاتل اجیر شده دادم و حسین را به بهانه گردش به حاشیه شهر بردم. نیمه‌های شب وقتی مقتول به خانه‌اش بازگشت از سوی دو مرد اجیر شده با 21 ضربه کارد از پا درآمد.بعد هم برای اینکه همسرم را از زندگی‌ام حذف کنم لباس‌های خون‌آلود مقتول را در خانه گذاشته و با صحنه‌سازی شوهرم را به عنوان قاتل معرفی کردم. 

به دنبال این اعتراف‌های هولناک، عملیات گسترده برای دستگیری دو متهم به قتل آغاز شد و مأموران مهدی را هنگام فرار از نوشهر دستگیر کردند. همدست او هم در حوالی تنکابن شناسایی و به دام افتاد.

سه متهم به قتل پس از بازسازی صحنه جنایت با قرار قانونی روانه زندان شده و شوهر زن خیانتکار نیز آزاد شد.

 

 

 




موضوع مطلب : دوستی در خیابان - رابطه پنهان دختر و پسر - فحشا - زنان خیابانی

لوگو
سلام. وبلاگ محسن قاری فارغ التحصیل کارشناسی حقوق از دانشگاه آزاد اسلامی واحد فراهان در جهت ارتقای توان مطالعاتی خود و ارایه مطالب مرتبط اقدام به درج این وبلاگ کرده ام. کلیه نظرات دوستان محترم میباشد و منتظر ارایه نظرات و پیشنهادات و مشاوره و تبادل لینک باشما هستیم.
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 2
  • بازدید دیروز: 132
  • کل بازدیدها: 1087020
پیوندها