سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
.:؛ حقوق و حقوقدانان ؛:.
درباره وبلاگ


سلام. وبلاگ محسن قاری فارغ التحصیل کارشناسی حقوق از دانشگاه آزاد اسلامی واحد فراهان در جهت ارتقای توان مطالعاتی خود و ارایه مطالب مرتبط اقدام به درج این وبلاگ کرده ام. کلیه نظرات دوستان محترم میباشد و منتظر ارایه نظرات و پیشنهادات و مشاوره و تبادل لینک باشما هستیم.
صفحات وبلاگ
23090294263918019306.jpg
چهارشنبه 90 شهریور 30 :: 11:13 عصر ::  نویسنده : محسن قاری

ایجاد 2 شعبه قضایی مخصوص طرح عفاف و حجاب؛
فرماندار مشهد:
بازدید از صنف پوشاک، باشگاه‌های بیلیارد، کافی‌شاپ‌ها و باغسراها را ادامه خواهیم داد

فرماندار مشهد گفت: در طرح بازدید از فروشگاه‌ها و تولیدی‌های البسه از 453 فروشگاه بازدید شد که به 241 فروشگاه تذکر کتبی داده شد و تعدادی هم پلمپ شدند...

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه خراسان، حسن موحدیان در شورای سیاست‌گذاری ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر استان خراسان رضوی به تشریح اهم فعالیت‌ها و اقدامات انجام شده در خصوص مصوبات ستاد پرداخت و افزود: هسته‌های نظارتی اصناف در اداره اماکن جهت آگاه‌سازی اصناف تشکیل شده است.

وی تصریح کرد: از ابتدای مهر ماه بازدید از صنف پوشاک و باشگاه‌های بیلیارد، کافی‌شاپ‌ها و باغسراها را ادامه خواهیم داد و بر اساس ضوابط تعیین شده در طرح آن‌را دنبال خواهیم کرد و برای مناسب‌سازی و موضوع ورزش بانوان در مدارس کارگروهی تشکیل شده است.

فرماندار مشهد در خصوص برخورد و کنترل مظاهر عملی و علنی بی ‌حجابی و فساد اظهار داشت: ایجاد دو شعبه قضایی مخصوص طرح عفاف و حجاب و سه گشت خودرو و دو قاضی‌ خانم و همکاری با اداره اماکن و شهرداری در پارک‌ها از جمله پارک ملت و مراکز تفریحی از جمله اقداماتی است که در کنترل و برخورد و مظاهر عملی و علنی بی ‌حجابی و فساد انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: در طرح صیانت و حفظ ارزش‌های عفاف و حجاب همکاری‌های موثری با اداره آموزش و پرورش انجام شده، انجمن اولیا و مربیان در مدارس کمک خوبی در طرح عفاف و حجاب است.

وی خاطرنشان کرد: در طرح عفاف و حجاب 20 طرح در مساجد، 5 مورد در خانه‌های عفاف اجتماعی، تهیه 210 هزار برگ فلش کارت‌های عفاف و حجاب و انتشار نشریه "حبیب خدا " از جمله طرح‌ها و برنامه‌های تبیین شده و اجرا شده در ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر است.

وی افزود: چاپ 2000 جلد بروشور حجاب و عفاف و توزیع آن در مدارس از دیگر برنامه‌ها بوده؛ همچنین جلسه‌ای با اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و سازمان میادین شهرداری برگزار شد و بر عرضه محصولات فرهنگی در محدوده پارک ملت نظارت می‌شود.

وی تصریح کرد: برنامه‌های متنوعی از طریق صدا و سیما استان خراسان رضوی پخش شد، در انجمن‌های نمایشی نمایشنامه‌هایی با موضوع عفاف و حجاب زیر نظر اداره ارشاد اسلامی اجرا شده است و در مجمع امور صنفی آگاه‌سازی‌های خوبی در صنف بانوان خیاط و تولیدی‌ها انجام گرفته است.

فرماندار مشهد افزود: صدا و سیما در خصوص عفاف و حجاب 61 ساعت برنامه به همراه 2 ویژه برنامه و 6 خبر تلویزیونی پخش کرده است.




موضوع مطلب : حجاب و عفاف - پیشرفت یا غفلت

لوگو
سلام. وبلاگ محسن قاری فارغ التحصیل کارشناسی حقوق از دانشگاه آزاد اسلامی واحد فراهان در جهت ارتقای توان مطالعاتی خود و ارایه مطالب مرتبط اقدام به درج این وبلاگ کرده ام. کلیه نظرات دوستان محترم میباشد و منتظر ارایه نظرات و پیشنهادات و مشاوره و تبادل لینک باشما هستیم.
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 69
  • بازدید دیروز: 239
  • کل بازدیدها: 1088177
پیوندها