سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
.:؛ حقوق و حقوقدانان ؛:.
درباره وبلاگ


سلام. وبلاگ محسن قاری فارغ التحصیل کارشناسی حقوق از دانشگاه آزاد اسلامی واحد فراهان در جهت ارتقای توان مطالعاتی خود و ارایه مطالب مرتبط اقدام به درج این وبلاگ کرده ام. کلیه نظرات دوستان محترم میباشد و منتظر ارایه نظرات و پیشنهادات و مشاوره و تبادل لینک باشما هستیم.
صفحات وبلاگ
23090294263918019306.jpg
چهارشنبه 90 شهریور 30 :: 11:23 عصر ::  نویسنده : محسن قاری

مادر زنی که زندگی دختر و دامادش را به طلاق کشاند

مردی در دادگاه خانواده گفت: یکی از عاملان اصلی جدایی بین من و همسرم، مادر وی بوده است. او من را مجبور کرد که سند خانه‌ام را به نام همسرم بزنم و الان هم دنبال طلاق هستند...

به گزارش خبرنگار حقوقی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، زوجی با حضور در دادگاه خانواده درخواست طلاق توافقی خود را به قاضی دادگاه ارایه کردند. زن درخصوص دلیل جدایی‌شان اظهارکرد: 15 سال گذشته زمانی که 23 سال سن داشتم به عقد همسرم درآمدم. از همان ابتدا در زندگی مشترک مشکلاتی داشتیم اما به گفته و نصیحت خانواده‌های‌مان به زندگی ادامه دادیم.

وی ادامه داد: متاسفانه همسرم بیمار است اما خودش هیچ وقت این مساله را قبول نکرده، بارها از او خواستم که نزد مشاوره برود اما قبول نکرد. اما همین سهل‌انگاری‌های همسرم باعث شد که پسر کوچکم که 9 سال سن دارد تحت تاثیر رفتارهای او قرار گیرد.

 

این زن که 38 سال سن داشت بیان کرد: سال گذشته پسرم را به مدت 10 روز در بیمارستان روانی بستری کردم اما در این مدت حتی یک بار همسرم سراغی از فرزندمان نگرفت.

 

وی افزود: همسرم نسبت به من و فرزندانش بی‌توجه و بی‌مسوولیت است و خانواده‌اش اصلا برای او اهمیتی ندارند و همین بی‌توجهی‌ها باعث شده فرزندانم نیز بی‌مسوولیت شوند و پدرشان را الگوی آینده‌ی خود قرار دهند.

 

شوهر این زن که 47 سال سن داشت، در حالی که در طول جلسه‌ی دادگاه فقط می‌خندید در پاسخ به پرسش قاضی دادگاه مبنی بر این‌که آیا گفته‌های همسرتان را تایید می‌کنید گفت: من تمامی صحبت‌های همسرم را قبول دارم اما این مطلب را نیز به گفته‌های او اضافه می‌کنم. مادر همسرم یکی از عاملان بیشتر شدن اختلافات بین من و همسرم بود. او مرا مجبور کرد که سند خانه‌ام را به نام همسرم بزنم و اگر این کار را انجام ندهم او اجازه نمی‌دهد همسرم به زندگی مشترک با من ادامه دهد. الان هم دنبال طلاق هستند.

 

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر تمامی مهریه همسرم که 110 سکه بهار آزادی است به او پرداخت کرده‌ام و کاملا به این جدایی رضایت دارم.

 

به گزارش ایسنا، قاضی دادگاه بعد از شنیدن اظهارات طرفین حکم طلاق توافقی این زوج را صادر کرد.




موضوع مطلب : عقد نکاح - مهریه - طلاق - حقوق خانواده - حقوق زنان

لوگو
سلام. وبلاگ محسن قاری فارغ التحصیل کارشناسی حقوق از دانشگاه آزاد اسلامی واحد فراهان در جهت ارتقای توان مطالعاتی خود و ارایه مطالب مرتبط اقدام به درج این وبلاگ کرده ام. کلیه نظرات دوستان محترم میباشد و منتظر ارایه نظرات و پیشنهادات و مشاوره و تبادل لینک باشما هستیم.
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 32
  • بازدید دیروز: 50
  • کل بازدیدها: 1086599
پیوندها