سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
.:؛ حقوق و حقوقدانان ؛:.
درباره وبلاگ


سلام. وبلاگ محسن قاری فارغ التحصیل کارشناسی حقوق از دانشگاه آزاد اسلامی واحد فراهان در جهت ارتقای توان مطالعاتی خود و ارایه مطالب مرتبط اقدام به درج این وبلاگ کرده ام. کلیه نظرات دوستان محترم میباشد و منتظر ارایه نظرات و پیشنهادات و مشاوره و تبادل لینک باشما هستیم.
صفحات وبلاگ
23090294263918019306.jpg
جمعه 90 خرداد 20 :: 11:22 صبح ::  نویسنده : محسن قاری
 اسماعیل که میخواست بره بهش گفتم چرا میخوای بری؟گفت:برای اینکه اجنبی به ناموسم تجاوز نکنه.خندیدم ،رفت دیگه نیومد.(الان از سر مزارش اومدم)منی که همیشه با اسماعیل بودم برای اولین بار تنهاش گذاشتم.وقتی پرواز عاشقانشو دیدم بخودم گفتم باید جاشو پر کنم.رفتم بخاطر دینم،ناموسم،وطنم.جنگ تموم شد.رفته رفته دیدم اجنبی در کار نیست،خودیه.دینمو مسخره میکنه،به وطنم خیانت میکنه ،و به ناموسم تجاوز.اون آقایونی هم که تا دیروز تو جبهه ها دم از عدالت علی مظلومیت حسن شهادت حسین غریبی رضا میزدند حالا به لطف درجه های کیلوئی سوار ماشینهای آنچنانی تو ویلاهای ......دیگه از علی و حسن و حسین یادشون رفته. خدایا جنگیدم که حالا ازشیعه علی(ع)بودن فقط یه اسم داشته باشم.



موضوع مطلب : 8 سال دفاع مقدس
پنج شنبه 90 خرداد 19 :: 6:53 عصر ::  نویسنده : محسن قاری

باید مجسمه ات را تندیس میدان های شهر تهران کنند. شهری که جوانان آن فساد و روابط جنسی را ارزش میدانند! قدیم ها وقتی فامیی از ما میخواست به تهران سفر کنند بزرگتر ها میگفتند :‌ ((آب تهران را نخور بی غیرت میشی)) اما اکثر افراد به این مسله بی تفاوت بودند و میخندیدند! نمیخوام بگم این حرکت مختص به تهران است اما تهرانم نمونه ای کوچک برای مردم دنیاست.

کاش از تو تندیسی طلایی در بهترین میدان شهر میزدند اما با محافظ که مثل بقیه تندیس ها ندزدندش!

حالا بعد از گذشت مدتها به این مسله اعتقاد پیدا کردم. وقتی خبرهای زیادی میشنوم از بی حرمتی برخی افراد نسبت به اعتقادات مردم متدین و بی عفتی برخی مبنی بر روابط خود این را نشانه آخر الزمان نمیدانم بلکه نشانه بی مسولیتی مسولین در زمانهای مختلف است! وقتی برخورد ها کم میشود همه عریان میشوند از روی اختیار خود و انقدر شهر را به کثافت میکشند که وقتی داد مردم در می آید مسولان از خواب خرگوشی خود بیدار میشوند و نمیکگویند اسلام در خطر است بلکه میبینند پست و مقام خود در خطر است به همین جهت اقدام به اجرای طرح های مبارزه با بی افتی میکنند و ماموری که تا دیروز وظیفه اش گفتگو با متهم و مجرم بوده را به این کارزار می آورند و مامور ،جوانان ما را به چشم مجرم نگاه میکند و به جای ارشاد و طرح دوستی برای اصلاح خطای برادران و خواهران به قدری بد برخورد میکنند که حتی ما بسیجی ها هم از این حرکت ناراضی میشویم!

حالا که بعد از گذشت مدتی شنیدم حجت الاسلام فرزاد فروزش در جهاد مجروح شده به او تبریک میگم این از خود گذشتگی را

چرا به این سمت داریم میریم؟ مگر دل بستن به تمایلات جنسی چیست و چقدر ارزش داره که ما مرد ها به خاطر آن حاضریم یکدیگر را از پا در بیاوریم؟؟؟

افسوس و صد حیف که ما 8 سال با شعار حفظ میهن و حفظ ناموس جنگیدیم اما امروزه دشمن درون ما را اشغال کرده که حرمت ناموس را حفظ نمیکنیم؟؟؟

پس کو آن کتیبه ی امنیت و کتیبه ی عدالت ؟؟؟  عده ی زیادی میگویند اگر چند تا از این ها را اعدام کنند و به مامورین امنیت دایره ی وسیع تری بدهند دیگر شاهد چنین چیزی نیستیم و عده ای میگویند باید طبق قانون و عده ای میگویند برای ظهور باید این ها را رها کرد و فرد باید خودش را حفظ کند که این عده شعار حجتی ها را میزنند.

اما نه آنقدر باید زیاده روی کرد ویا اختیارات به مامورین داد که سو استفاده شود نه قانون تا کنون اقدامات موثری را انجام داده!

 

ما چه در برنامه های تلویزیون چه در جمع بچه های پارسی بلاگ و... از حجاب ، حفظ حرمت ، امر به معروف و نهی از منکر چقدر حرف زدیم و چقدر نظرات متعدد بیان کردیم؟؟؟ پس مشکل از کجاست؟؟؟ کاش همه دیش دلشان راز از غرب و شرق به سمت خدا تنظیم میکردیم...

صد هزار درود بر تو

این راه ادامه دارد...

یا علی




موضوع مطلب : تجاوز به عنف - زنا همراه با اکراه - خیانت
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >   
لوگو
سلام. وبلاگ محسن قاری فارغ التحصیل کارشناسی حقوق از دانشگاه آزاد اسلامی واحد فراهان در جهت ارتقای توان مطالعاتی خود و ارایه مطالب مرتبط اقدام به درج این وبلاگ کرده ام. کلیه نظرات دوستان محترم میباشد و منتظر ارایه نظرات و پیشنهادات و مشاوره و تبادل لینک باشما هستیم.
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 31
  • بازدید دیروز: 87
  • کل بازدیدها: 1086833
پیوندها