سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
.:؛ حقوق و حقوقدانان ؛:.
درباره وبلاگ


سلام. وبلاگ محسن قاری فارغ التحصیل کارشناسی حقوق از دانشگاه آزاد اسلامی واحد فراهان در جهت ارتقای توان مطالعاتی خود و ارایه مطالب مرتبط اقدام به درج این وبلاگ کرده ام. کلیه نظرات دوستان محترم میباشد و منتظر ارایه نظرات و پیشنهادات و مشاوره و تبادل لینک باشما هستیم.
صفحات وبلاگ
23090294263918019306.jpg
پنج شنبه 90 خرداد 19 :: 1:5 صبح ::  نویسنده : محسن قاری

سلام. عادل فردوسی پور با جنجال آفرینی در برنامه 90 خود را اسطوره کرد و ارسطوره تو هستی نه حجازی!

90

برخی معتقدند که باید عادل فیلتر بشود و ممنوع از هر برنامه جنجالی اما در مقابل افرادی که بر پایه احساسات می اندیشند بر بقای این برنامه اصرار میورزند که حقایق را آشکار میکند اما چه حقایقی؟؟؟ حقایقی که برای ما جوانان نفعی ندارد و فقط با ارسال پیامک های ما جیب چند نفری را پر میکند؟؟؟

مگر در اسلام تجسس در زندگی شخصی افراد حرام نیست پس این برنامه که از تجسس در خصوص بازیکنان مهاجر گرفته تا رقم قرارداد ها همه کاری میکند کارش از نظر شرعی مشکل ندارد؟؟؟

شاید ما نان و نمکمان آلوده به حرام شده و برایمان مهم نیست؟؟؟

من میگم فوتبال ؛ فوتبال قدیم که نه پول حرف اول را میزد نه اسم. غیرت و عشق و جوانمردی از ابزارهای آن بود و زیبایی و عشق مردم به این بود که بازیکنان با جان و دل بازی میکردند و میجنگیدند!!!

حالا عادل هم فکر میکند مردم و 100 هزار نفر که به ورزشگاه میایند از او حمایت میکنند! مردم ما مثل مسافرانی هستند که با اولین اتومبیل سوار میشوند و با یک بار ایراد از آن پیاده میشوند. به مردم امید نداشته باش بلکه با مردم باش.

یا علی




موضوع مطلب : = حرفهای خودمونی غیر حقوقی =
سه شنبه 90 خرداد 17 :: 1:12 عصر ::  نویسنده : محسن قاری

سلام. نظر به انتقاد دوستان در مورد توهین اینجانب به برنامه 90 خواستم نقطه نظراتی را بیان کنم!

من چه توهینی به برنامه 90 و حجازی کردم؟؟؟ حقیقت را گفتم!

چطور کسی نمیگوید برنامه 90 به دولت و نماینده مجلس و مردم اراک توهین کرد؟؟؟

یادمان نرود هنوز دولت به عنوان یک نهاد حکومتی دارای مسولیت است و کسی حق توهین را ندارد!

واقعا متاسفم که برخی به راحتی توهین میکنند و بعد میگویند آزادی وجود ندارد ولی وقتی به حکومت های ایده آل در ذهن خود نگاه میکنند این بی عدالتی و عدم آزادی و امنیت را نمیبینند!

من حرف هام توهین نبود تندروی بود و به جا بود. انتقاد را میپذیرم اما انتقاد درست نه اینکه بخواهیم بر اساس علاقه های درونی حرفی زده شود!

به نظر من حرف های دیشب 90 نوعی دسیسه و ایجاد فضایی علیه دولت و اقدامات دولت بود مخصوصا در آنجایی که میگفت: ((مگر دولت قرآن و آیه وحی است؟؟؟ - مگه هر کاری دولت کرده درست است - دولت رفته یک جایی داد بزنن یالا یالا ما تیم میخایم یالا بعد دولت میبخشه - آقاییونی به خاطر خودشان تیم ها را میبخشند [ که نام افراد متعددی را برد از جمله لاریجانی ] -  ... )) در آینده ای نه چندان دور اگر دولت کاری هم بخواهد بکند 90 حیا بین مردم و مسولین را پاره کرد و حتما اعتراضاتی میشود!

اقدامات دیشب 90 بوی توطئه علیه دولت و حکومت را میدهد! 

اگر مسولین دیشب خواب باشند پس دیگر نمیتوانند از خواب بیدار شوند تا ما اقدامات قانونی و لازمی نبینیم!

 

یا علی




موضوع مطلب : = حرفهای خودمونی غیر حقوقی =
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >   
لوگو
سلام. وبلاگ محسن قاری فارغ التحصیل کارشناسی حقوق از دانشگاه آزاد اسلامی واحد فراهان در جهت ارتقای توان مطالعاتی خود و ارایه مطالب مرتبط اقدام به درج این وبلاگ کرده ام. کلیه نظرات دوستان محترم میباشد و منتظر ارایه نظرات و پیشنهادات و مشاوره و تبادل لینک باشما هستیم.
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 17
  • بازدید دیروز: 87
  • کل بازدیدها: 1086819
پیوندها